Kategória Szolgáltatás

Konverzió optimalizálással megtarthatóak a látogatók

Konverzió optimalizálással

Akik nap mint nap böngésznek az interneten, nagyon jól tudják, hogy sok olyan oldal van, amit megnyitnak, de érdektelenség miatt rögtön távoznak is róla. Ezt nevezi a szaknyelv visszafordulásnak. A konverziós arány ennek az ellentéte, de valójában azt az arányszámot mutatja, ami azokat a látogatókat foglalja magába, akik azt tették az oldalon, ami elvárható lett volna tőlük, a webshopot vagy más típusú honlapot üzemeltető vállalkozás felé. A konverzió optimalizálás tulajdonképpen ezt az arányt hivatott feljavítani és ennek többféle módja is van. Mindenekelőtt egy átfogó weboldal elemzés által lehet rájönni, hogy mi az oka az eredményesség alacsony szintjének. A konverzió optimalizálás megkezdése előtt még ajánlott egy marketing tanácskozást is tartani, ahol számba lehet venni, többek között a weboldal összes szövegi tartalmát valamint a felépítését és ezzel együtt a kezelhetőségét is.

A konverzió optimalizálás ezen lépések után indulhat csak meg, mégpedig a honlap átalakításával vagy pedig egy teljesen új létrehozásával. Miután ez végbement, akkor a webáruház keresőoptimalizálás is kezdetét veheti. A megbízott marketingcég itt mindig azt veszi figyelembe, hogy miként alakul a megrendelő online bolt Google helyezése. A webáruház keresőoptimalizálás végső célja, hogy a jelentősebb kifejezésekre irányult keresések alkalmával, a weboldal az első 5 helyezett egyike legyen a keresőben. A statisztikák azt mutatják, hogy ekkor van a legnagyobb esély a vásárlószerzésre és annak folyamán a profitnövelésre is. Ez eléggé időigényes, egyetlen cég sem várhatja el, hogy néhány napon belül változzon a honlapjának helyzete. Több hónapra van szükség, amíg észrevehető eredménye lesz a linképítésnek. A webáruház keresőoptimalizálásról és annak árairól, illetve befolyásoló tényezőiről bővebben a kangadesign.hu weboldalon lehet megszerezni a legalapvetőbb tudnivalókat. Érdemes figyelmesen végigolvasni a szolgáltatások folyamatait, hiszen csakis így értheti meg teljesen tisztán a megrendelő, hogy pontosan mibe is fektet bele.

Print Friendly, PDF & Email