Kategória Vásárlás

Kreatív szövegírás a hírlevél esetében

Kreatív szövegírás
Kreatív szövegírás

Marketingszempontból fontos szerepet játszik a hírlevél, hiszen többféle célra is használható ez az eszköz. Azonban nem mindegy, hogy pontosan milyen tartalommal rendelkezik a kiküldött levél, mert a siker szempontjából sorsdöntő a kreatív szövegírás.

 

Sok üzletvezető nem szeret a hírlevelek megírásával foglalkozni, ami azért jelent problémát, mert így a vállalat nem lép kapcsolatba a fogyasztókkal, ezzel pedig bevételtől esik el. Bökönyi Norbert azonban szívesen átvállalja ezt a feladatot, hiszen a szakember már profinak számít a kreatív szövegírás területén.

Az online marketing tanácsadó pontosan tudja, hogy mit kell feltüntetni a levelekben, ami nagy segítséget jelenthet az ügyfeleknek. A tartalom mindig olvasmányos lesz, ezért a feliratkozók már várni fogják, mikor érkezik meg az újabb, olvasnivalóval ellátott hírlevél.

 

A kreatív szövegírás révén nőni fog az érdeklődők száma és az e-mail-ek egészen biztosan nem fogják a kukában végezni. A profi munkának köszönhetően, csökkenni fog a leiratkozók száma is, ami remek hírt jelent a vállalatoknak.

Print Friendly, PDF & Email