diéta
diéta
A fogyókúra elkezdése előtt, elsősorban erős elhatározottságra van szükségünk. Nem szabad semmiképp sem hanyagolni, ha bele akarunk kezdeni, vagyis ne várjunk holnapig, hanem már ma vágjunk bele! Ugyanakkor a fokozatosságra kell törekedni és nem arra, hogy ne együnk semmit egész nap. A diéta során kalóriát kell bevinni a szervezetünkbe és ez nemcsak egy almában nyilvánul meg. Nemcsak napról-napra, hanem hétről-hétre érdemes csökkenti az étel mennyiségét. A cukros üdítőktől, kalóriadús ételektől meg kell válni.

Ehhez a kategóriához tartoznak a pékáruk, sütemények, nassolnivalók és egyéb édességek. A diéta során 3-4 óránként enni kell, így elkerülhető az éhségérzet. Az anyagcsere is sokkal jobban fel fog gyorsulni, ha a szervezet arra van kényszerítve, hogy egyen és feldolgozzon. A folyamatos tápanyagellátásnak köszönhetően, a szervezet nem kezd el tudatosan raktározni. A diéta alatt az esti órákban ne fogyasszunk csak zöldségeket és fehérjéket. Ne feledkezzünk meg a folyadékbevitelről sem, mivel naponta legalább 2 liter vizet kell meginni.