Mi kell ahhoz, hogy egy termék sikeres legyen? Az adott produktum által képviselt minőségi értékek mellett, szükség van az erős marketingtámogatásra is, ami híressé teszi az eladni kívánt árut.

A figyelemfelkeltő mottó sem árt, a Bruno Banani parfüm pedig ebben eddig verhetetlen, sőt, utánozhatatlan a maga nemében. A német márka fehérneműk gyártásával került be a köztudatba, az óriásplakátokon pedig ez a szlogen áll: „Not for Everybody”.

Magyarul e kijelentés annyit tesz, nem mindenkinek való. E provokatív célzás óhatatlanul is felkelti az átlagember figyelmét, hiszen a legtöbbeknek az egyediségre való törekvés, illetve a sablonos megoldások elkerülése szinte már-már lételemük. A Bruno Banani parfüm nem mindenkinek való, ez tagadhatatlan.

A kifejezetten pikáns, vagány illatszer a nagyvárosi létérzést ragadja meg és közvetíti a lehető legteljesebben. Ütős, szexi és határozottan markáns a Bruno Banani parfüm. Ha úgy érezzük, ezen tulajdonságokkal mi magunk is büszkélkedhetünk, irány a VIP-Parfüm weboldala!