Minőségi irodaszolgáltatások a Regustól
Minőségi irodaszolgáltatások a Regustól

Aligha vitatható, hogy a központi elhelyezkedésű budapesti városrészek rengeteg előnyt jelentenek az üzleti életben tevékenykedők számára. Egyfelől lényegesen könnyebben megközelíthető az adott irodaház, másfelől pedig könnyebbséget jelent egy, az Astoria vagy a Váci út közelében szervezett megbeszélés, nem is beszélve a megszámlálhatatlan kávézóról és étteremről, melyek a belvárosi irodákban dolgozó alkalmazottak rendelkezésére állnak.

 

 

De ne feledkezzünk meg a megfelelő munkakörnyezet kialakításáról sem! A belvárosban valószínűleg – a számtalan választható helyszín miatt – gördülékenyebben meg tudjuk találni a cégünk imidzséhez leginkább illő környezetet, amely képes közvetíteni az adott vállalkozás felfogását. Sokak számára bizonyára elengedhetetlen az eleganciát és hozzáértést sugalló munkakörnyezet megteremtése, mely – amellett, hogy az alkalmazottak számára is kellemes közérzetet biztosít – minden bizonnyal pozitív hatással bír a cég leendő ügyfeleire.

Éppen ezért lehet szó szerint kifizetődő a Regus szolgáltatásait választani. A globális irodaszolgáltató cégnél ugyanis nem csak havi bérléssel lehet munkahelyiséget igényelni, hanem napi- vagy óradíjas irodákat is lehet bérelni.

 

Az ízléses bútorokkal berendezett, és minden szükséges technológiai eszközzel felszerelt, központi elhelyezkedésű irodák mellett ülés- és tárgyalótermeket, valamint profi business lounge-okat tudnak a Regus-ügyfelek igénybe venni. Mindezt pedig megkönnyíti a Regus recepciós szolgálata, illetve az irodaközpontokban nyújtott adminisztrációs támogatás, így az üzletembereknek nem kell drága berendezést vásárolni, sőt, még a számlák befizetését is megkönnyíti a Regus tapasztalt csapata.